joi, 8 octombrie 2009

Internetul ca si milioane de gesturi dezinteresate de bunatate, incredere, curiozitate


Gasesc asa de multe documentare interesante pe TED ca le-as posta pe toate, dar nu ar avea sens, cand puteti intra voi pe site sa alegeti ce categorie va place. L-am postat pe acesta, pentru ca a atins un subiect foarte interesant pentru mine, si din cate am vazut din dezbaterea de pe forum, nu numai, si anume ce se intampla cu bunatatea dezinteresata si cu increderea in ziua de azi, cand totul este atat de tehnologic, si petrecem mai mult timp in retea decat cu prietenii, (nu-mi place s-a recunosc asta).
Plus ca am fost fascinata din prima secunda in retea de insasi existenta internetului si de optiunile extraordinare, dpdv educational ca sa numesc doar una, pe care ni le ofera, chiar daca ara si destule parti negative. Si teoria care este prezentata aici despre aceasta existenta a internetului mi se pare foarte aproape de adevar.
Acordatii cateva minute, asta daca sunteti curiosi bineinteles.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails