sâmbătă, 3 octombrie 2009

Apel la caritate


Am si eu un vis.Il am de mult, dar greu gasesc sustinatori sau ajutoare, de fapt aproape de loc. toti sunt prea ocupati de propriile nevoi si probleme. Visul meu, si nu numai, cheama caritate, dar nu numai fata de alti oameni in nevoie, ci si fata de planeta noastra. Am tot facut planuri, am avut si am idei, si gasesc in jurul meu atatea altele care ar putea fi aplicate zilnic.
Dar nu gasesc oameni care sa-mi fie alaturi, si prin urmare imi pierd curajul. Stiu, e patetic, dar nu e lipsit de speranta visul meu pentru ca nu se stinge sub nici o forma. Iar ca acum fac apel la voi, caci nu mai vreau vorbe, si reclame, vreau anonimitate dar fapte. Si nu vreau sa fie vorba de lipsa banilor. Cred ca putem gasi o solutie care sa evite subiectul fonduri sau sponsori. Trebuie sa existe modalitati, ingeniozitatea noastra trebuie sa le gaseasca, de a realiza acest vis.
Vreau sa stiu cine se baga?
Cine se baga sa faca ceva orice pentru a aduce usurare in jurul sau? Nu ma refer acum la construit case. Poate o familie din apropiere intampina greutati in a incepe noul an scolar,poate nu au bani pentru cadourile de craciun pe cand noi aruncam atatea, ma refer la lucrurile marunte care totusi ar face o mare diferenta, la speranta.
Ce m-a indemnat sa scriu despre asta? Faptul ca am dat pestre un blog, al unei bunicutze, care croseteaza si ofera modele iar ceea ce castiga din asta, sau ceea ce strange, doneaza.
Din hobbyul si pasiunea ei, invata si daruieste, ceea ce e minunat.
Aveti aici linkul si sper sa aud de la voi de planuri si proiecte. Chiar daca suntem la distanta, asta nu inseamna ca nu ne putem uni, si nu putem da din putinul nostru si altora.
Impartasiti-mi ideile voastre, si vom vedea ce putem face noi, micuti asa cum suntem.
Nu uitati, se apropie Craciunul.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails