joi, 22 octombrie 2009

Handmade-ul sau lucrul manual in Romania.

Asta e subiectul care ma intereseaza acum. Unde achizitionez obiecte de artizanat, lucru de mana, handmade in Romania, si de unde imi achizitionez materiale pentru ideile mele de lucru de mana?
Pana acum am dat de diferite site-uri si bloguri despre si cu lucru de mana ale unor doamne si domnisoare foarte talentate, dar ale caruri preturi ma tin putin departe pentru moment. Nu sunt scumpe acesete obiectel handmade, dar nici foarte ieftine. Adica sunt inca un "nice to have" si nu un "must have", pentru mine cel putin, dar inteleg preturile, lucrul de mana e mai mult un hobby sau pasiune in zilele noastre, nu o afacere.
Eu vreau "nice to have" la preturi mai accesibile omului de rand, care vrea sa-si infrumuseteze viata cu mici bijuterii handmade. Pe langa manufactura, care la mine e un hobby nu o munca, trebuie sa luam in calcul materialele scumpe de la producator sau comerciant. De ce asta? ma intreb, si dupa aia imi trece, caci suntem in Romania, unde comerciantul vrea sa-si faca banul repede, nu sa-si castige clienti fideli. Asa ca ambitia mea este sa pacalesc producatorii si comerciantii piparati, si sa gasesc solutii mai ieftine. Deci recyclat si upcycled, plarn adica plastic yarn adica sfoara de plastic din pungi folosite, ate si materiale din second hand, (adica la magazin un ghemulet de 30% lana si 70% acrilic, si cu o textura nu foarte atragatoare, 7 ron = 70000 vechi?! Cat o sa ma ajunga un pulovar oare? ). No way Jose!
Asa ca fetele, puneti capul la contributie, nu aruncati vechiturile caci orice poate fi refolosit si reutilizat, cel putin pentru uzul nostru propriu si personal.
Si va urez creativitate, indemanare si spor!

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails