miercuri, 9 decembrie 2009

Plantuta reciclata alternativ


Adica pentru a nu fi lasata sa ajunga la gunoi, a fost oferita spre adoptie prin Freecycle, si am gasit-o eu. A trebuit sa strabat juma de Bucuresti dupa ea dar eu spun ca s-a meritat sa o reciclez, numa pentru oxigenul pe care mi-l ofera.Si nu s-a terminat aici, s-ar parea ca apar saptamanal oferte care de care mai interesante de la carti si mobila la aragaze si plante.
Acest grup Freecycle a venit cu o idee laudabila, un fel de caritate amestecata cu reciclare carer dupa parerea me functioneza de minune. Multe lucruri perfect intrebuintabile, chiar daca vechi, sau neinteresante ptr unii, sfarsesc la gunoi, in loc sa fie reutilizate sau reciclate. Si sunt atatia care ar avea nevoie de ele, de exemplu studentii care iau in chirie cate o garsoniera goala, chiar daca ptr o perioada de timp restransa. Sau le putem lua si da saracilor, ce ziceti?
Asta da idee de reciclare alternativa si-mi place ca are radacini in caritate de fapt si de drept.
Nu aruncati cand puteti sa daruiti. Poate stiti pe careva mai sarman care ar putea folosi un dulap vechi sau o canapea, sau mai stiu eu ce. Faceti un gest de caritate, cine stie cat le va schimba lumea!
O zi buna si puneti spiritul Craciunului la treaba!
"Daca ceea ce primesti iti poate fi furat, cine are puterea sa-ti fure ceea ce daruiesti?"
Antoine de Saint-Exupery

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails