joi, 4 martie 2010

Martisoare din plastelina versus martisoare junk made


Si au castigat cele din plastelina. De ce? Pentru ca le-am facut noi (+ eu). Dar ma revansez eu cumva si fata de alea junk made. Incep sa adun de anu asta capace si doze si ce-oi mai gasi aruncat pe strazi. Glumeam!? Daca asta te face sa te simti mai bine, k, glumeam. Sa revenim la plastelina. Am fost invitati la ceainaria SerendipityTea la ce am crezut noi a fi un alt targ de martisor dar s-a dovedit a fi un fel de mic work shop de martisoare cu scopuri umanitare (conceput de Serendipity si Ong-ul Ajutor Real ). Pai se poate? Ce am crezut ca va dura o ora si un ceai, s-a transformat in 4 ore si plastelina pana pe nas. Prima zi. Ca a doua, eram plina de culoare pana la coate. Picasso ain't got nothing on me, decat niste geniu. Interesanta alegera mea vestimentara, sacou bej!!??? Cred ca am avut un lapsus de vre-un fel, am uitat ca acel tip de culori care vin in sticlute nu doar coloreaza ci si pateaza. Ups. Me bad.
In fine creatii s-au creat, culori si plastelina s-au consumat, sacoul nu s-a patat si martisoarele au fost ....na, ca nu gasesc rima, realizate. Noi ne-am distrat nevoie mare, aproape ca la gradinita, dar fara sa tipe educatoarea la noi, si s-ar parea ca treaba cu pictatul se mai intampla si in alte week-end-uri, dar pe cani, pe care ti le colorezi si ti le iei acasa. Bravo!

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails